dinsdag 24 april 2007

Woonwerk-tochtje

Vandaag weer naar mijn werk gefietst. 't Was rustig weer, weinig wind. De gemiddelde snelheden lagen ook dicht bij elkaar. Op de heenweg 28,64 en op de terugweg 29,12, inderdaad op de terugweg had ik het beetje wind wat er was voor een groot gedeelte mee.

Het fietspad tussen Muiden en Amsterdam vordert al aardig, zelfs al illegaal een stukje over gereden. Geen vergelijk met de tegels die er lagen, nu een nette laag donker asvalt. 't Pad is toch ook mooi breed geworden. Kwam Pier nog tegen in zijn Quest, zowel op de heen- als op de terugweg.
Ik denk toch dat ik een verkoudheid heb opgelopen. Maar ondanks deze verkoudheid merk ik dat mijn conditie steeds beter wordt. Ik ben lang niet meer zo vermoeid na een tocht. Misschien dat het weer ook mee speelt? Helaas ben ik later in de week niet meer in de gelegenheid om de fiets te nemen, te weinig tijd. 't Is druk op het werk. Wellicht dat ik volgende week twee keer kan fietsen.

De teller in de fiets staat inmiddels op 3296 km.

Geen opmerkingen: