zaterdag 21 april 2007

Heerlijk fietsweer

Vandaag zijn Martijn en ik naar Nijkerk gefietst (45 km). Martijn is daarna nog doorgegaan naar de vioolbouwer in Amersfoort. Ik ging op bezoek bij mijn ouders. Mijn vader was 's ochtends uit het ziekenhuis ontslagen. Hij zag er moe maar goed uit. Ik heb even wat geklust in de tuin.
Nadat Martijn terug was uit Amersfoort nog even een kopje thee gedronken en vervolgens weer terug gereden naar Lelystad.

Onze reis ging via de oude sluis van Nijkerk, over de nieuwe sluis en daarna richting Zeewolde. Na Zeewolde langs het water tot aan de knardijk. Vervolgens de knardijk gevolgd tot aan de Meerkoetweg.
Onderweg een foto gemaakt met m'n mobiel. Op de Knardijk, met de snuiten van de Versatiles richting Vogelweg.
Oh ja, hier had Martijn op de heenweg even z'n zonnebril op de weg gelegd en vergeten mee te nemen. En verdomd, op de terugweg lag de bril er nog geheel onbeschadigd.

Geen opmerkingen: