zondag 15 april 2007

Bezoekje aan zus

Enerverend dagen gehad. Donderdag, aan het eind van de dag belde mijn moeder dat pa een hartinfarct heeft. Hij heeft het gelukkig allemaal wel overleefd, maar het was geen klein infarct. Hij was aan het fietsen in de polder om te kijken naar de bollen. Bij iemand aangebeld die hem naar huis heeft gebracht, nog niet wetende wat er eigenlijk aan de hand was.

Gek hoor, mijn vader krijgt het aan zijn hart tijdens het fietsen en ik kruip vandaag weer in mijn Versatile om mijn zus in Baarn te bezoeken. Tja, genieten van het fietsen zolang als het kan. Even lekker alle zorgen wegtrappen en bij mijn zus napraten.

Nou ja, hier maar weer over het fietsen kletsen, toch leuker onderwerp. Voor het eerst dat ik de Vogelweg te kort vond. Vanaf de Knardijk tot aan de A27 39 km/u gereden. Er probeerde nog een racefietser aan te haken, maar staakte die poging al vrij spoedig.
Gemiddelde lag op 32 km/u, dat snap ik dan weer niet, maar wel een record voor zo'n afstand (53 km).

De terugweg ging wel wat langzamer maar toch wel boven de 30 km/u. Over de knardijk nog een kruissnelheid van 40km/u gehaald. Daarna noordwaarts over de Meerkoetweg wind schuin, beetje voor. Had het gevoel dat er twijfel zat of de wind mij voordeel zou geven of nadeel, 't ging begin 30 km/u met soms een zetje voorwaarts en soms met wat tegenwerking heel grappig.

Geen opmerkingen: