zondag 30 september 2007

Linker been

Afgelopen donderdag nog een woon-werk ritje gemaakt naar Amsterdam. Het was een mooie fietsdag. Wel had ik wat last van mijn linker been. 't Is net of de SPD niet goed is afgesteld. Vreemd, ik heb de hele zomer zonder problemen gereden en nu is het gedoe er weer. Op de terugweg op de pont de afstelling gewijzigd, het leek beter te gaan.

Gisteren naar Dronten gereden om de ketting van Martijn zijn Versatile te vervangen. Mijn linkerbeen was weer aan het protesteren. 't Is moeilijk om te bepalen wat nu precies het probleem is. 't Is niet echt de knie, ik voel meer een algemene spanning in het been wat na lang fietsen kramp in de kuiten geeft.


Vandaag op bezoek geweest in Ermelo. De dochter van mijn broer, Jorine, was jarig. Aansluitend op de verjaardag zouden uit eten gaan met de zus van Martijn (en haar vriend). Heerlijk gegeten in een Tappas-restaurant in Harderwijk. Voordat we weer terug gingen heb ik het stoeltje een eindje naar voren gezet. Dat levert minder spanning op in het been, maar nu krijg ik last bij mijn voet, aan de linkerkant. Ik snap er niks van, deze stand van de stoel nog maar even aanzien.
Ik ben van plan om woensdag eerst naar mijn werk in Amsterdam te fietsen, aan 't eind van de dag naar Utrecht te rijden voor een meeting om 's avonds weer terug te gaan naar Lelystad. Dat wordt een tochtje van 63 + 45 + 65 kilometers, hopenlijk zonder mijn knieen te forceren.

Geen opmerkingen: