maandag 1 januari 2007

Nieuwjaarsdag - rondje familie

Op nieuwjaarsdag een rondrit familie gemaakt. Vanaf Lelystad eerst naar Putten naar de ouders van Martijn en vervolgens naar Nijkerk naar mijn ouders. Bij Harderwijk hadden we nog een klein ongeluk helaas. We naderen een kruising en rijden zelf op het fietspad. Een trekker rijdt links van mij, mindert vaart, geeft aan dat tie naar rechts wil, maar kijkt niet. Ik weet dus niet of die voor mij gaat stoppen of niet dus ik rem af. Martijn kijkt ook naar de trekker en niet naar mij, boem tegen mij aan. Geen schade bij mij maar wel bij Martijn. Een barst in de bovenste kap, h'm wordt tie ook niet mooier van.
In Nijkerk zag ik nogal tegen de terugweg op, vooral wat betreft het stuk over de knardijk. Op de heenweg reden we oostelijker van de knardijk, maar dan wel in dezelfde richting met wind rechtsachter. Maar ik had mij geen zorgen hoeven maken. Tussen Nijkerk en Zeewolde hadden we lekker wind mee en op de knardijk was de wind schuin genoeg om een heerlijke stuwing te geven. Fantastische tocht was het.

Het was mijn eerste tocht echt door het donker, mijn lampen staan toch nog wat te dichtbij gericht.

Geen opmerkingen: