donderdag 25 januari 2007

Koude rit

Vandaag weer naar mijn werk gefietst in Amsterdam. De heenweg ging heerlijk met een gunstige wind. Het was wel koud maar ik had er geen last van. De terugweg viel me tegen. Ik denk dat de temperatuur daar mede bij parten speelde, door de tegenwind was het een stuk kouder in de fiets.
Bij Almere Muziekwijk heb ik Martijn even gebeld, hij was net aan voorbereiden om ook te vertrekken. Bij Almere Centrum hebben we elkaar ontmoet. Martijn moest zich wel inhouden voor mij, mijn energie was behoorlijk op. Onderweg nog even gestopt om 2 repen te eten. Vlak voor Lelystad zat ik te klungelen met mijn SPD pedalen. Links zat niet lekker, mijn voet schoot van het pedaal. Maar bij het inklikken deed ik een verkeerde beweging en kreeg me toch een kramp in mijn kuit. Snel gestopt, tenen omhoog ... pfff. De volgende dag voelde ik het nog.

Geen opmerkingen: